2013. november 2., szombat

Ékszeres dobozka

A napokban rászántam magam, hogy végre az egész lakásban szép rendet varázsoljak, de kisebb-nagyobb akadályokba ütköztem. Rá kellett jönnöm, hogy nem lesz sosem rend a polcaimon, míg csak egyik sarokból a másikba tologatom a cuccaimat, ki kellene találnom nekik valamit, amiben tárolhatom azokat. Az egyik ilyen nagyobb kategória, az 'Ékszerek' voltak. Gondoltam csinálok egy kis dobozkát nekik, ahol szépen, kényelmesen elférnek... Íme:


Ő lett az. Persze nem pont így nézett ki... Nem egész egy hónapja a névnapomra kaptam egy egész doboz Raffaellot, nos őt bújtattam 'új ruhába'.
Csomagoló papír híján, a már nem használt, leselejtezett ajándék tasakjaimat használtam fel, ezeken kívül csak olló és ragasztó kellett.


Nagy lelkesen el is kezdtem vagdosni, ragasztgatni...


Végül csak és kizárólag az ékszereket kellett összeszednem és szépen belepakolnom, a polcom már is sokkal rendezettebb képet mutat...


Jó kreatívkodást mindenkinek! :)

Puszi
B.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése