2013. november 5., kedd

Reneszánsz

Hála egy kedves ismerősöm segítségének teljesen új külsőt kapott szerény blogom. Idáig is sokszor változott a külalakja, de sosem éreztem úgy, hogy  igazán engem tükröz. Inkább elfuserált próbálkozások voltak arra, hogy másokéra hasonlítson. De most úgy döntöttem lesz, ami lesz: "megvalósítom magam". Ehhez kaptam óriási technika segítséget. Segítőm, szintén blogger, egy nagyon jó oldalt vezet, rengeteg hasznos tanácsot láttam, olvastam nála. Nektek is ajánlom Heart nevű blogját NAGYON! 

Örülök, hogy mostanában egyre többen látogattok az oldalra, remélem az új külső még inkább motivál majd titeket, és szívesebben kalandoztok majd az oldalon.
A külső mellett új, kreatív dolgokkal kapcsolatos postokkal is találkozhattok ezentúl.

Sok puszi Mindenkinek:
Bree

  
" A kreativitás a szabadság illata. "  -  Osho

2 megjegyzés:

  1. Szívesen segítettem és nagyon boldog vagyok, hogy sikerrel jártam és örülsz. Sok sikert a további blogoláshoz! :)

    VálaszTörlés