2013. november 5., kedd

Őszi mécses

Ültem otthon a lakásban és tanakodtam, mihez kezdjek magammal... Pakolásztam,  tologattam a dolgaimat jobbra balra, mikor a kezembe akadt egy csomag teamécses, amit nem rég vásároltam. Így az ünnepek után potom pénzért hozzájuk lehetett jutni. S mivel én egyébként is a gyertyák, mécsesek megszállottja vagyok nem bírtam ellne állni.

Magam elé vettem a kis mécseseimet és igyekeztem kicsit 'Brigisebbet' csinálni belőlük...


Ott sorakoztak előttem egyszerű fekete-fehérben... Ez ellen sürgősen tennem kellett valamit. Hűséges segítőtársaimhoz fordultam. Így került elő szép sorban: csomagolópapír, ragasztó, olló, majd a későbbiekben köröm lakk. Az utóbbi festék helyett tett jó szolgálatot.

Nagy lelkesen elkezdtem vágni, ragasztani, festegetni...

Mikor mindennel elkészültem, csak meg kellett találni a megfelelő helyet a kis drágaságaimnak...

Sajnos a képek nem adják vissza -,szinte semennyire-, az igazi kinézetüket, ezért leírom. A teamécsesek fekete tartóját, fekete és barackvirágszín, halvány rózsaszín rózsát ábrázoló (fekete rózsa nem volt, ezt a színt cirkalmas vonalak megfestésére használta a csomagolópapír tervezője...) csomagolópapírral borítottam be, a mécseseket pedig halványlilára és nagyon halvány rózsaszínre festettem.


Bár hiszem, hogy nagyon kifinomult képzelőerővel rendelkeztek, azért teszek fel pár képet. De ismétlem nem tükrözik hűen a valóságot...

Javaslom, hogy próbáljátok ki ti is otthon, nagyon egyszerű az elkészítés és kivitelezésben határ a csillagos ég. Rengeteg kombinációban lehet használni a lakás bármely pontján. Kellemes, meleg légkört teremt.

Jó kreatívkodást kívánok Mindenkinek
 Puszi
Bree

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése