2013. november 5., kedd

Tea-Mécses őszre

Ezt a mécses pár hónapja készítettem, de csak most vettem elő, mert színeiből adódóan számomra teljes mértékben az Őszt szimbolizálta.
Nagyon egyszerű volt elkészíteni.
A hozzávalók:

  • Teafilter
  • 1 db kis mécses (lehetőség szerint színben passzoljon a teafű színéhez)
  • 1 db üvegpohár (Én egy szép talpas poharat használtam fel, amely egyedül árválkodott már csak a polcon. )
  • Kevés víz


Elkészítés:


1.A pohárba beleszórjuk a tea filter tartalmát.

2. Összekeverjük vízzel. Vigyázzunk a hígítással! Nem szabad túl sokat önteni, mert, akkor nem fogjuk elérni a kívánt végeredményt. A vizes teafű állag legyen pempős!

3.Helyezzük pempő közepébe a mécsest.

4.Hagyjuk  kiszáradni a füveket!
A végeredmény:
Jó kreatívkodást Mindenkinek!
Puszi
Bree
 "Itt van az ősz, itt van újra,
S szép, mint mindig, énnekem.
Tudja isten, hogy mi okból
Szeretem? de szeretem."
 Petőfi Sándor



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése