2013. november 26., kedd

Gyöngyfa kicsit másképp

  Mostanában mindenhol gombfa képekbe botlom. Bárhova nézek, bármelyik oldalra kattintok, biztos, hogy szembejön velem egy gomblombkoronás fa. Gondoltam én is csinálok egyet, mert tényleg jól néznek ki. Egy bökkenő volt, hogy nem találtam a gombjaimat, de már minden más megvettem hozzá és úgy bele is éltem magam, már a helyét is kigondoltam, szóval elkezdtem gondolkodni, mit tegyek?! Így jutottak eszembe a gyöngyök...

   Nem rég vettem egy nagy csomag ékszert. Valaki megunta őket és nagyon olcsón eladta megvált tőlük. Itthon már kiválogattam melyikeket hordanám, és melyek azok, amiket valami más célra használnék fel, most előszedtem ezeket és így sok szép és érdekes gyöngyöm lett. Elkezdhettem alkotni.

Hozzávalók:

  • Nagy papír ( lehet színes vagy fehér, akár fekete is)
  • Ecset
  • Tempera (esetünkben fekete)
  • Ragasztó
  • Gyöngyök
  • Ceruza, radír
  • Nekem kellett olló, fogó

Elkészítés:

  1. Vágjuk méretre a papírt. Ez a lépés természetesen kihagyható, nekem szükség volt rá, mert sokkal nagyobb volt a lapom, mint a felület, amire rá akartam helyezni.
  2. Rajzoljuk meg ceruzával a fánkat.


     3.  Fessük be olyan színnel, amilyennel szeretnénk. (jelen esetben feketével)

 
       4. Ha ezzel megvagyunk, ragasszuk fel a gyöngyöket.


     5. Ezután kétoldali ragasztó segítségével helyezzük fel a kiválasztott helyére.


Garantálom, hogy gyönyörűen fog mutatni mindenki otthonában!

Jó kreatívkodást Mindenkinek!
Puszi
Bree

„A nők gondolnak az összes színre, kivéve a színek hiányára. Én azt mondtam, a feketében minden megvan. A fehérben is. A szépségük teljes. A tökéletes harmónia.” 
Coco Chanel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése