2013. november 11., hétfő

'Hideg napokra'

 Lassan, de biztosan közelednek a hideg őszi, téli napok... Úgy gondoltam felkészülök rájuk, és előszedtem a téli 'kiegészítőimet', amik egy kicsit megkoptak az egy év alatt, színesítésre szorultak...
 Mikre gondolok? A három fődologra, amit anyáink minden hideg téli reggel elmondtak:'Sapkát, sálat, kesztyűt húzzál!' Őket gondoltam újra...

Nézzük első sorban a sapit:

Hozzávalók:
  • egy sapka (ez nagyon fontos)
  • egy színben passzoló nyaklánc
  • egy masni 

Tetszőlegesen helyezzük el ezeket a sapkánkon, rögzítsük, és készen is vagyunk...

Ezután jöhet a sál:

Nem rég láttam egy videót, amiben egy kötött pulcsit dobtak fel apró masnikkal. Ugyan ezt vittem véghez, csak a kedvenc kötött sálammal.

Hozzávalók:
  • A sál
  • Vékony szalag
  • Kevés csipke
A szalagból készítsünk apró masnikat, majd elszórtan rögzítsük a sálon, ezután a csipkével keretezzük be.

Végül, de nem utolsó sorban a kesztyűk:

Hozzávalók:
  •  Kesztyű
  • Gyöngyök
  • Gumis cérna
  • régi nyaklánc, karkötő
A rendelkezésünkre álló alapanyagokból készítsünk két karkötőt majd rögzítsük őket a kesztyű egyik majd másik felére.


Újítsátok fel ti is téli jól bejáratott, meleg ruhadarabjaitokat! :)

Jó kreatívkodást Mindenkinek!
Puszi
Bree

"Mit lehet tenni a tél ellen? Várni kell a tavaszt..."
Jókai Mór


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése