2014. február 27., csütörtök

Pom-pomos könyvjelző/ Pom-pom tassel

A napokban nézegettem videókat, melyekben sok cuki ötletet mutattak be. Ezek közül merítettem ezt az egyszerű, de praktikus kis tárgy elkészítését, bár én picit másként oldottam meg az egészet. (Az eredeti videót itt láthatjátok)

Ollót és cérnát ragadtam, s könyvjelzőt készítettem, de nem akármilyent, pom-pomosat! :)

Íme:

Hozzávalók:
  •  Hímző cérna/ fonal
  • Kisebb darab kemény papír (színes)
 Properties:
  • Silk thread/ yarn
  • Paperboard (colorful)
Elkészítés:
Completion:

1. Vedd elő a hímző cérnát/ fonalat.
     Take your silk thread/yarn.


2. Tekerd a két ujjad köré.
     Twist your two fingers the silk thread.


3. Középen kösd meg jó erősen, csomóra.
    Knotting in the middle (tightly).


4. Vágd el a gombolyag széleit.
     Cut the verge of the skein.


Készen van a pom-pom.
Pom-pom is ready.


5. Készítsük el a könyvjelző "testét".
    Making the body of the tassel.


6. Kösd rá a pom-pomot. Készen is van a könyvjelző.
    Put into the pom-pom. Tassel is ready.


Pár fotó "bevetés" közben ;) :







Szerintem nagyon cuki és praktikus is, nem kell többet a lapszéleket gyűrögetni. :)
Próbáljátok ki ti is! :)

Jó kreatívkodást Mindenkinek!

 

Puszi:
Bree :)

"A memóriánk az egyetlen fegyver, amit magunkkal viszünk, bármerre is megyünk."
Ally Carter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése