2014. február 18., kedd

Fali dekor :) / Wall decor :)

Jártatok már úgy, hogy szépen kifestettétek a szobát, majd a pakolás közben sikeresen belerondítottatok a szép munkába? S mintha ez nem lett volna elég új, hálátlan forgószéketek háttámlája ronda fekete csíkokat húzott rá? De az univerzum nem elégelte meg a szenvedésetek, mikor nagy igyekezettel próbáljátok eltüntetni a fekete rondaságokat, még a festék is megkopik, kifehéredik... A festék elfogyott... venni nem érdemes... a fal rondácska lett...

Tarnish on the wall?

Mit lehet tenni?
What is to be done?

Ami engem kihúzott ebből a rossz helyzetből egy, a falszínünkhöz passzoló, maradék csomagolópapír és egy tubus technokol volt.
Ingredient:
  • Wrapping pepar
  • Glue
A papír hátuljára rajzoljunk mintákat. Én több részletben csináltam, hogy elég legyen a papír, de ha valakinek egész íve van, az megrajzolhatja teljes egészében, amit látni szeretne majd a falon, csak azt nem szabad elfelejteni, hogy majd minden fordítva fog felkerülni...
Draw on the paper pattens. Cut out.


Ragasszuk fel a mintákat és tádámm kész is a szép fali dekorációnk, valamint a rondaságok is eltűntek :) .
Glue the wall. And the pattens sink whitout trace.



Végeredmény:
Result:


Próbáljátok ki! Én nagyon élveztem, jó kikapcsolódás volt! :)
Take a chance! I enjoyed it, It was good resource! :)

Jó kreatívkodást Mindenkinek!
Puszi
Bree

"Tévedni nem ugyanaz, mint kreatívnak lenni, de ha nem készülünk fel arra, hogy tévedhetünk, akkor soha egyetlen eredeti ötletünk sem lesz."
Ken Robinson

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése