2013. október 25., péntek

Díszpárna

Az ötlet nagy részét egy videó adta, amit megnézhettek a bejegyzésem végén.
Ennek a tárgynak az elkészítése nagyon egyszerű, nem kíván nagy kézügyességet, viszont óriási  türelmet igényel és sok időt vesz igénybe.
Kell hozzá egy párna és annak egy huzat. A lenti videóban egy kispárna huzatot javasolnak, hogy arra ragasztgassunk, de én külön készítettem egy huzatot, mert nem találtam erre a célra alkalmas kispárna huzatot...


 Valamint kell hozzá sok-sok anyag... ez szabadon választott. Az én párnámon van nadrág szára, póló ujja, szoknya alja. Kell az elkészítéshez egy kis kávés csésze is... Valamint olló és ragasztó...


Rajzoljuk körbe a csészécskét, majd vágjuk ki. Kapunk egy kis köröcskét.


Hajtsuk félbe.


Majd a hajtásnál ragasztózzuk be... Milyen ragasztóval? ... Megfogja a technokol, pillanat ragasztó és a ragasztópisztoly is. Én mindegyikkel kipróbáltam, a pisztoly vált be a leginkább, de ha nincs otthon, akkor megfogja az összes többi ragasztó is...


Majd kezdjük el felragasztani a párna huzatra. Figyeljünk arra, hogy tegyünk valamit a huzat belsejébe, papírt, újságot, stb... hogy ne ragadjon össze az eleje és a hátulja.
Nincs más dolgunk, mint ezt a sort többször megismételjük, míg az egész huzatot beborítottuk a kis köröcskéinkkel... bár nem is muszáj az egészet, hanem az is elég ha alakzatokat alkotunk velük... ezt mindenki egyéni ízlésére bízom... :)


Végeredmény:



Nagy bizonyossággal mondhatom, hogy  feldobja a szobánk hangulatát! Próbáljátok ki! :)

Puszi
B.

Eredeti ötlet ITT. Feltétlen nézzétek meg! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése