2013. október 15., kedd

Színes kiegészítő

Itt van az ősz elég erőteljesen érezhetjük ezt. És ahogy a szürkébb napok, sötétebb felhők bekúsztak az életünkbe kicsit mi is beszürkültünk... Legalábbis én ezt tapasztaltam magamon, és ez nem nagyon nyerte el a tetszésemet. Ezért úgy gondoltam készítek magamnak színes kiegészítőket, amik egy kis élénk vidámságot csempésznek az egyhangú minden napokba.
 Íme:


Az elkészítés nagyon egyszerű, és nem is olyan idő igényes... Nem kell hozzá más mint sok színes gyöngyöcske, lehet kicsi, nagy, közepes... minél többféle gyönggyel dolgoztok, annál érdekesebb és színesebb kiegészítőt alkothattok.


Én rugalmas damilra fűztem fel a kis gyöngyeimet, melyet csavaros kapcsocskákra rögzítettem. Én egy ilyen kapocsra négy gyöngysort tettem, de ezt mindenkinek az egyéni ízlésére bízom...


Az eredmény pedig szép, színes, vidám kiegészítő, mely sok mindenhez hordható...


Dobjátok fel a szürke hétköznapokat! A borongós napba csempésszetek vidám színeket! :)

Puszi
B.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése