2014. január 14., kedd

Tegyünk rendet...

           Szétnéztem a a lakásban és rájöttem mennyi mindennek nincsen meg a rendes helye , vagy ha van, akkor óriási káosz uralja azt. Így elhatároztam, hogy készítek egy sorozatot, ahol szépen végig megyek mindenen és rendbe teszem őket, de nem úgy mint eddig hanem igazán, hogy tartós rend lehessen végre mindenhol.

Első rész

Sminkes doboz és az ecsetek



Először nézzük az ecseteket.

Hozzávalók:

  • ecsetek
  • kisebb méretű dunsztos üveg
  • csipke, szalag stb...
  • karton
  • csomagoló papír
  • ragasztó
  • olló


Elkészítés:

 1. Rajzoljuk körbe az üveg száját a papíron, majd vágjuk ki.


2. A kartont borítsuk be csomagoló papírral, majd vágjunk rajta apró köröket, amikbe beleférnek az ecseteink. Ezt ragasszuk rá az üveg szájára.



3. Az üveget kedvünkre dekorálhatjuk.



4. Nincs más dolgunk, mint szépen beleállítani a lyukakba ecsetkéinket.






Most térjünk rá a a sminkjeinkre.

Hozzávalók:

  • Karton lapok
  • Doboz
  • Olló
  • Ragasztó
  • Csomagoló papír
  • Tükör
  • Sminkek

Elkészítés:

1. A kartont borítsuk be csomagoló papírral.




2. Ragasszuk fel a sminkjeinket. Én csak azokat ragasztottam rá, amit nem szoktam magammal vinni. Amit mozdítani szeretnénk annak készítsünk tartókat a karton lapokra, amikbe belehelyezhetjük ezeket.


3. Dróttal válasszuk el az alsó szintet. A drótokra kerül a felső szint.



4. Ragasszuk be a doboz tetejébe a tükröt.


5. Kedvünkre díszíthetjük... :)

El is készültünk....


Íme a szettünk:


Kellemes rendrakást és jó kreatívkodást Mindenkinek!

Puszi

Bree


Nem az a kedves, aki szép, hanem az a szép, aki kedves.
Lev Tolsztoj

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése