2014. január 18., szombat

Csinos asztalka :)

Ma kaptam egy új íróasztalt. Nagyon szeretem... De terítő nélkül nem tudok meg lenni sajnos... Viszont azokkal mindig csak a bajom volt, elcsúszkálnak, felgyűrődnek... Ma találtam egy nagyon szép csomagoló papírt... A végét már ki is találhatjátok... :D


Fogjunk egy ollót, a csomagoló papírt és egy tekercs cellukszot.






Vágjunk ki akkora darobot a papírból, amekkora az asztallapunk. Ragasszuk fel celluksszal. Azért használtam cellukszot, hogy könnyen el tudjuk távolítani, ha megsérülne, vagy egyszerűen csak változatosságra vágyunk.





Már készen is vagyunk. Gondolkodtam, hogy két fiókot is beborítok, de sajnos technikai gondok adódtak... elfogyott a celluksz  :P ... de nincs minden veszve, majd hétfőn pótoljuk... :) Viszont nekem így is nagyon tetszik... :)

 

Hála az új bútordarabnak átrendeződtünk, nagyon hangulatos lett a kisszobácskánk.

Dobjátok fel ti is a bútoraitokat, egy két egyedi színfolttal. Talán kezdhetnénk az íróasztalunkkal... ;)

Jó kreatívkodást Mindenkinek!

Puszi

Bree


"Ha nincsenek ellenségeid és kritikusaid, akkor nem is vagy igazi egyéniség."

Paul Newman


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése