2013. december 11., szerda

Karácsonyi ajándék tippek V.

Vidám, színes mécsestartó, ceruzatartó, ropitartó és a többi ;)


Akik szeretik az apró mütyüröket, azoknak ez remek ajándék lesz. :)

Kellékek:

  • 1db dunsztos üveg
  • kevés csomagoló papír, vagy üvegfesték...
  • Ragasztó pisztoly
  • olló
  • Gyöngyök




Elkészítés:

1. Fogjunk egy dunsztos üveget és első sorban szabaduljunk meg a rajta lévő papírtól.

2. Csomagoló papírral burkoljuk be, vagy üvegfestékkel fessük ki.

3. Kedvünkre díszítsük...

Készen is vagyunk...



Jó kreatívkodást Mindenkinek!
Puszi
Bree

“Veled boldog vagyok,
Veled szelíd vagyok,
Veled erős vagyok,
Veled nyugodt vagyok,
Veled mindig mosolygok,
Veled én, én magam vagyok,
Nincs többé olyan, hogy nélküled,
Tervem és jövőm van veled.”
(Honoré De Balzac)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése