2013. december 9., hétfő

Karácsonyi ajándék tippek II.

   Amit most fogok mutatni az nagyon jó ajándék például férfi ismerőseink számára. Ne tudom, ki, hogy van ezzel a kérdéssel, de én mindig kicsit bajban vagyok, mit adjak nekik. Most megtaláltam a megoldást, praktikus és pasis... :) ;) 
   

Tablet és telefon tartó egyben fillérekből :)

Kellékek:

  • Olló
  • Ragasztó ( legjobb a ragasztó pisztoly, ha van elegendő töltényetek a tű és cérna nem is kell)
  • Cérna
  • Flanel ing
  • Puffancsos boríték
  • A legfontosabb: tablet

Elkészítés:

1. Vágjuk méretre a pufis borítékot.




2. Szabjuk ki a flanel ingből az elő- és hátlapot. Én előlapnak az ing elejéből vágtam ki egy kockát, amiben benne volt a gombsor egy része, valamint a zseb is. A zseb azért is jó, mert abba lehet majd tenni a telefont vagy egyéb olyan kütyüket, amik kellhetnek... :)



3. Következik a boríték belseje. Az ingből vágjunk ki egy akkora téglalapot, amekkora félbe hajtva pont jó a boríték belsejébe. Ha ez megvan, ragasszuk bele. :)


4. Ha ezzel megvagyunk, fogjuk meg a kiszabott elő- és hátlapunkat, majd ragasszuk fel a boríték egyik és másik felére.




5. Ha ez is kész, egy apró lépés van vissza. Kell egy kis záracska, ami meggátolja, hogy a nyíláson kicsusszanjon a tablet. Én az ingujját vágtam le és a gombos rész felragasztottam a tartó elejére, a lyukasat pedig a tartó hátsó, belső falára. Így könnyedén össze tudjuk gombolni a két felét, és a tablet nem tud kicsúszni... Nagyon egyszerű és gyorsan elkészíthető...


Jó kreatívkodást Mindenkinek! :)

Puszi

Bree

“Karácsonyi ajándék tippek:
Az ellenségednek, megbocsájtás.
Az ellenfelednek, tolerancia.
A barátodnak, a szíved.
Egy vásárlónak, szolgálat.
Mindenkinek, emberszeretet.
Minden gyereknek, jó példa.
Önmagadnak, tisztelet.”
(Oren Arnold)

Ötlet forrása: Takács Nóra- Hogyan legyek jó nő? - Tablet tok 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése