2013. december 11., szerda

Karácsonyi ajándék tippek IV.

Ajándék párna kb. 10 perc alatt... :)

Nem tudom ki, hogy van vele, de egyes ismerőseim, rokonaim rajonganak a a díszpárnák ért. Ezt a tulajdonságot én is örököltem... :)
Most azt fogom bemutatni, hogyan lehet hozzávetőlegesen 10-15 perc alatt elkészíteni ezen ismerőseink, rokonaink számára a tökéletes ajándékot.

Hozzávalók:

  • Nagyobb anyagdarab
  • Olló
  • Kréta, szappandarab, de lehet szemceruza is (rajzoláshoz)
  • Vatta, szivacs darabkák stb...
  • Tű-cérna
  • Valamint egy olyan tárgy, amivel szép, szabályos kört tudunk rajzolni. Én a ventilátorunk buráját szereltem le...  :)

Elkészítés:

1. Vegyük az anyagunkat, helyezzük rá a kör alakú tárgyat majd rajzoljuk körbe.




2. Vágjuk ki a kört.
3. A nagy kör közepébe vágjunk egy kis kört. Ez a mozzanat nem szükséges, én szerettem volna ha húzott a közepe...


4. Készítsünk még egy ugyan ekkora kört, de annak a közepét semmiképp se vágjuk ki. Ez lesz a párna alja.
5. Varrjuk össze a két kört, de mind e közben kezdjük el kitömködni szivaccsal, vattával, vagy kinek mi van otthon...

6. Ezután tetszés szerint díszítsük gyönggyel, flitterrel, szalaggal, csipkével vagy szegecsekkel, kinek, hogy tetszik... :)

Már készen is vagyunk... :)


Jó kreatívkodást Mindenkinek!!!
Puszi
Bree

"Kár, hogy az olyan szép szavakat, mint a szeretet, elcsépeljük, pedig ez létünk alapköve. A szeretetet pedig csakis a másik iránti teljes odaadással és tökéletes figyelemmel adhatjuk át."

Nagy B. András


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése