2014. március 5., szerda

Narancsos mécsestartó/ Orange night-lamp

Láttam egy nagyon jó ötletet, amit úgy gondoltam én is kipróbálok... Kicsit eltértem az eredetitől, de szerintem így is nagyon cuki és mutatós... (az eredetit itt nézhetitek meg)

Nagyon egyszerű beszerezni a hozzávalót, mert csak pár darab narancsra lesz szükség.

Elkészítés:

1. Vágd félbe a narancsot.
    Cut the orange in half.
2. Vágd körbe a narancshéját.
    Cut around the orange-peel.
3. Vágd körbe a narancsközepét is.
     Cut around depth of orange.
4. Kanalazd ki a narit. :)
   Scoop the peel of the orange.  :)
5. Hagyd kiszáradni.
    Wizen the orange.
Ha ezzel készen vagyunk nincs más dolgunk, mint olajat vagy viaszt tölteni a narancs héjba, meggyújtani és élvezni a mécses meleg fényét. :)




Sok sikert hozzá, érdemes kipróbálni! ;)

Jó kreatívkodást Mindenkinek! :)

Sok puszi:
Bree


 "Másokban a szeretet melegét kelteni csak a bennünk lévő szeretet melege által lehet."
C.H. Spurgeon

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése