2014. március 7., péntek

Balerina házimamusz :) / 'Ballerina' homemole :)

Nagyon szeretem a mamuszokat több felém is van (kis csizma, egyszerű bebújós stb...), de mostanában többfelé láttam balerina cipőre hasonlítót és nagyon szerettem volna otthonra egyet, de valamiért soha nem vettem. Ma eszembe jutott ez és úgy döntöttem készítek egyet, biztos nem olyan nehéz... És tényleg nagyon egyszerű, valamint viszonylag gyorsan el lehet készíteni...

Hozzávalók:
  • Anyag
  • Cérna
  • Olló
Properties:
  • Material
  • Thread
  • Stylus
  • Scissors

Elkészítés:
Compelition:

1. Készítsd el a mamusz talpát.
    Making sole of the mule.
2. Készítsd el a mamusz 'testét'. :)
    Making the body of the mole. :)

(Anyagból vágj ki akkora darabot, amekkora a lábadat szépen befedi majd, s ebből vágj ki egy akkora részt, amin be tudsz majd bújni. Én ezt a nyílást gumis cérnával meghúztam, így igazi balettcipó formája lett. :) A mamusz testének külseje a kivágott talp formáját kövesse. Ezeket próbálja ábrázolni a kép is. :)  )

3. Varrd össze a talpat a testtel.
    Whip the sole whit body of the mule.

(Én most nem pont így készítettem el a sajátomat kellő, egybefüggő, anyagmennyiség híján. De így sokkal egyszerűbb! (:  )

Készen is van a mamusz, amit kedvünkre dekorálhatunk.


Meleg, kényelmes és csinos, valamint cukkerságos, hogy egy kedves ismerősömtől idézzek ;).

Jó kreatívkodást kívánok Mindenkinek!
Sok puszi:
Bree

"Nem az a kedves, aki szép, hanem az a szép, aki kedves."
 Tolsztoj

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése