2013. július 26., péntek

Nyári ruhácska

Nem rég vettem egy könnyű, nyári ruhácskát, de számomra rövidnek bizonyult, viszont teljesen beleszerettem, így elkezdtem gondolkodni, hogy is orvosolhatnám a problémát... Ezt találtam ki:

Íme a szóban forgó ruhadarab:



Fogtam egy régi alsó szoknya alját és egy áttetsző fehér anyagot (ami történetesen egy régi hálóing volt), tűt és cérnát ragadtam magam hoz és elkezdtem a műveletet.
A fehér anyagból kb. 26 cm-es darabokat vágta különböző hosszúságúakat, az volt a lényeg, hogy a végén összevarrva körbe érjem az alsó szoknyát vele. Majd félbe hajtottam a fehér anyagot és a tetején összeöltögettem.
A meglévő csíkokat rávarrtam az alsó szoknyára, úgy hogy annak a szegélyén lévő fekete tüll szépen ráboruljon.



Miután ezzel is végeztem bevarrtam a ruha belsejébe ezt sávot úgy, hogy csak a tüllös rész lógjon ki.
Az eredmény a következő lett:



Dobjatok fel rucikat ti is! :)

Jó kreatívkodást!

Puszi
B.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése