2013. július 22., hétfő

Gombos karperec

Ma előszedtem a gombos dobozkámat és eltöprengtem mit is kezdhetnék velük... Első ötletem az előző bejegyzésben lévő táska volt. Miközben varrogattam eszembe jutott mit kezdhetnék még a gombocskáimmal.
Kell hozzá egy cérna darab, akár sima cérna, de lehet vékony gumi is, gumis cérna ezt mindenki egyénileg kigondolhatja. Fogjuk a zsinórunkat és vágunk egy akkora darabot belőle, amekkora körbe éri a csuklónkat, ha nem gumis a zsineg akkor hagyjunk rá jó 1,5-2 centimétert. Egy jó tanács azoknak, akik sima cérnára fűzik majd a gombokat: Duplán fogjátok a cérnát, hogy vastagabb legyen és ebből kifolyólag tartósabb is. Ha ezzel megvagyunk, kezdjük el felfűzögetni a gombocskákat.




Majd mikor elkészültünk a két végére tegyünk kapcsot, vagy ha gumis kössük össze egyszerűen. Én mondjuk patentot tettem a végére csak, hogy passzoljon a gombokhoz a kapocs.


És mér kész is a cuki, csupa szín karkötőnk, ami jól passzol laza, hétköznapi ruhákhoz, farmer nacihoz stb...


Jó kreatívkodást mindenkinek!

Puszi
B.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése